Politică de retur
Politică de retur sau anulare
Pentru produsele personalizate
Conform legii, produsele personalizate nu pot fi returnate!
Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare conform Ordonanței de Urgență 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul C: „Furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; ”
Deci, în acest caz, invitațiile, plicurile, stickerele personalizate și orice alte produse ce intră în această categorie nu pot fi returnate.
Produsele personalizate nu pot fi returnate conform Ordonanței nr 130 din 31 august 2000, republicată în 2008 care prevede:
Art. 10. – Consumatorul nu poate denunţa unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepţia cazurilor în care părţile au convenit altfel:
(…)
- c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;”
Ne rezervăm dreptul de a acționa în consecință în funcție de fiecare situație.
Dacă se dorește modificarea sau chiar anularea comenzii înainte de intrarea produselor în producție, este posibilă anularea comenzii și returnarea banilor. Însă, dacă pentru respectiva comandă a fost realizat un design si a fost trimisă o mostră (ex. o invitație de model), se va reține o taxă de 50 de lei pentru design si mostră, restul banilor fiindu-vă înapoiați în întregime.
În cazul în care se dorește anularea comenzii când produsele sunt în timpul producției, se va reține 50% din totalul comenzii.
Pentru produsele pentru care ne-au fost trimise detalii eronate, clientul nu are dreptul de a cere returnarea banilor sau a produselor. Vă rugăm să ne contactați cât mai rapid în cazul în care observați o greșeală pentru o remedierea cât mai rapid.
Dacă ne-ați furnizat toate detaliile corect, însă pe produs apar date eronate, aveți dreptul de a cere returnarea banilor în totalitate sau refacerea comenzii fără costuri adiționale, numai dacă nu ați primit un preview pentru a vă da acordul înainte de începerea producției. De aceea noi trimitem înainte de începerea producției un print preview apoi poze cu prima mostră pe care vă rugăm sa le analizați cu atenție pentru a preveni orice fel de probleme. Astfel, dacă ați primit preview pentru un produs pe care sunt date greșite, și v-ați dat acordul pentru începerea producției, nu ne asumăm nicio răspundere și nu avem obligația de a restitui banii.
Dacă produsul prezintă defecte sau diferențe vizibile dintre modelul prezentat în website și produsul primit, ne asumăm responsabilitatea de a înlocui produsul. Conform legii comertului electronic OG nr. 130/2000.
Pentru produse nepersonalizate
Clientul poate returna produsele în decurs de 14 zile calendaristice. Acestea trebuie returnate în ambalajul lor original, fără urme de uzură, folosire. Rambursarea valorii produselor se va face în decurs de 30 de zile de la returnarea coletului, iar cheltuiala transportului este suportată de către client.
Clientul este obligat să achite taxa de transport tur-retur, astfel că returnarea sumei se va face doar pentru produsele cumpărate. În cazul în care clientul a beneficiat de transport gratuit, iar produsele vor fi returnate, acesta este obligat să suporte plata transportului tur-retur.
Vă rugăm să verificați coletul în prezența curierului, iar dacă acesta este deteriorat, să îl refuzați, urmând să trimiteți o sesizare pe adresa de e-mail artsandcrafts.srl@gmail.com. În caz contrar orice reclamație ulterioară este nulă.
Sunt eligibile pentru retur și produsele care au fost facturate sau livrate greșit. În acest caz este necesar să semnalați problema imediat. Se poate opta pentru schimb în cazul în care doriți să refacem comanda cu produsele corecte, sau returnarea banilor.
Puteți returna un produs în maxim 15 zile lucrătoare de la data primirii, fară a invoca un motiv anume și fără a se aplica penalități din partea firmei noastre.
Returnarea produselor se supune ordonanței nr. 130 din 31.09.2000 aprobată și completată prin legea nr. 51 din 21.01.2003 privind regimul contractelor la distanță.
Înainte de a returna produsul, vă rugăm să ne contactati la adresa de email artsandcrafts.srl@gmail.com și să menționați numărul comenzii pe care doriți să o returnați.
Produsele returnate trebuie să fie în stare perfectă, să includă absolut toate accesoriile, inclusiv toate actele regăsite în colet. Nu se returnează contravaloarea serviciilor de transport, întrucât serviciul a fost deja livrat către client, costurile acestora nu vor fi returnate clientului.
Legislația română prevede următoarele: „Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distantă, în termen de 15 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.
Pentru anularea sau modificarea comenzilor care încă nu au fost trimise către client, este suficientă contactarea firmei prin oricare dintre metodele de contact, dar de preferat telefonic pentru o rezolvare cât de rapidă.
Politica de retur/anulare produse digitale
Conform legii comertului electronic OG nr. 130/2000, art. 10, produsele digitale realizate de către noi, nu pot fi returnate decât dacă încă nu a fost începută producția acestora.
Art.10.) contracte de furnizare a înregistrărilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care au fost desigilate de către consumator;”
Politica de anulare a comenzii
Clientul are dreptul să anuleze o comandă în termen de 12 ore de la plasarea acesteia fără a fi nevoit să justifice acest lucru. Anularea poate fi făcută prin contactarea noastră prin intermediul e-mailului sau a rețelelor de socializare comunicându-ne numărul comenzii dacă este cazul.
Clientului îi va fi rambursată integral suma dacă anularea este efectuată înainte de livrarea produselor.
În cazul în care comanda a fost deja expediată, clientul poate solicita anularea, dar ar putea fi necesar să suporte costurile de transport și de retur urmând ca după verificarea produselor returnate, clientului să îi fie returnată suma plătită, excluzând costurile de livrare
Anularea produselor personalizate sau customizate:
Produsele personalizate sau nu pot fi anulate sau returnate după confirmarea comenzii, decât în cazul defectelor de fabricație sau a erorilor imputabile companiei.
Comenzile pentru produse personalizate cum ar fi invitații, etichete, globuri, etc, nu pot fi returnate decât în cazul unor defecte de fabricație sau cauzate de noi. De asemenea, anularea comenzii de produse personalizate, care este deja în lucru, se va reține în totalitate valoarea avansului sau 50% din suma totală.
Clientul va primi o confirmare a anulării comandei prin e-mail, iar orice rambursare va fi procesată în termen de 7 zile lucrătoare.
Compania își rezervă dreptul de a refuza anularea comenzilor în anumite circumstanțe, cum ar fi comenzile pentru produse personalizate sau comenzi deja expediate.
Această politică de anulare a comenzii este supusă modificărilor periodice, iar clienții sunt încurajați să o consulte în mod regulat pentru a fi la curent cu eventualele actualizări. Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă că a citit, înțeles și acceptat această politică de anulare.